Hill Side High.
Welkom bij Hill Side High.
Ben je al lid? Log dan nu in!
Ben je nog geen lid? Registreer je dan nu en schrijf je in op het forum.
♥️
Hill Side High.
Welkom bij Hill Side High.
Ben je al lid? Log dan nu in!
Ben je nog geen lid? Registreer je dan nu en schrijf je in op het forum.
♥️
Hill Side High.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hill Side High is de eeuwenoude school geplaatst in het zuiden van California.
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Jake Moon

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
avatar



Jake Moon Empty
BerichtOnderwerp: Jake Moon   Jake Moon Emptyzo sep 04, 2011 6:25 am

Volledige naam: Jake Moon
Bijnaam: Gewoon Jake
Leeftijd: 17 jaar

Jaar: 5e
Vereniging: Fotografieclub, waar hij eigenlijk niet heel actief is.
Kammernummer: 151
Afkomst: Jake is geboren in Spanje, zijn vader is Spaans en zijn moeder is Nederlands. Hij is erg trots op zijn afkomst, aangezien Spanje een super leuk land is. Toen zijn vader overleed, zijn ze gelijk verhuist naar Engeland. Ze konden niet meer in Spanje wonen, daar moesten ze te veel denken aan zijn vader. Hij woonde eerst in Londen, maar door die drukke stad werd zijn moeder een beetje gek. Ze hadden nooit rust. Daarom gingen ze naar Brighton, een stad wat ook wel ‘Small Londen.’ Wordt genoemd. Hij heeft het daar ontzettend naar naar zin, maar hij wou ook wel weer weg. Daarom is hij eerst naar NY gegaan, daarna naar California, naar de school waar hij nu op zit.
familie: Jake heeft veel familie. Althans, dat weet hij niet, maar hij heeft heel veel oom’s en tante’s. Zijn vader is gestorven toen ze heel klein was, hij was namelijk 9 jaar oud. Zijn vader is gestorven aan lymfeklierkanker. Deze periode voor zijn leven is heel moeilijk geweest, en soms dan komen er van die momenten terug in zijn leven. hij is dan ontzettend bang, en ook bang dat hij dat ook krijgt. Zijn moeder is hem altijd ontzettend trouw gebleven, en hij heeft ook 2 broers waar hij heel veel mee optrekt. Het zijn eigenlijk zijn beste vrienden, en dat hij weg gaat zonder hun is nog een wonder.

Geschiedenis: Het merendeel van zijn geschiedenis staat bij zijn afkomst. Waar hij allemaal heen verhuist is. En van zijn vader, meer geschiedenis heeft hij eigenlijk niet. Hij is nooit de slimste, maar ook nooit de domste geweest. Hij werd ook nooit gepest, heel soms dan, gewoon omdat hij niet van tutjes houdt, en daar kreeg hij dan ruzie mee.
Innerlijk: Jake is ontzettend spontaan. Hij kan ook ontzettend vrolijk zijn, en meestal is dat om te verbergen dat hij verdrietig is. Hij wil niet dat dat ooit iemand merkt, hij zal dan ook nooit huilen met iemand erbij. Alleen als hij zich echt heel erg vertrouwd voelt, dus eigenlijk nooit. Hij heeft heel vaak slapeloze nachten, meestal gaat hij dan naar buiten, om zichzelf op te frissen en na te kunnen denken in de frisse geur. Hij laat best vaak over zich heen lopen, en krijgt daarom allemaal rotklusjes soms. Hier wil hij iets aan doen, en dat lukt hem wel. Hij kan gewoon weer nee zeggen, en dat blijft voor altijd zo, dat denkt hij tenminste.
Uiterlijk:
Extra: Hij houdt ontzettend veel van brownie’s, je kan het bijna een verslaving noemen. Hij rookte, maar is uiteindelijk gestopt. Hij is ontzettend trots daarop maar soms verlangt hij ook heel erg naar een sigaret, dat hij er ook echt alles voor wilt doen.
gsmnaam: mental THEO

Codewoorden: Augurk? :S
Foto's:









IN BEWERKING FOTO'S VAN JAKE KOMEN ZO


Laatst aangepast door Riley l op di sep 06, 2011 6:13 am; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Valeria

Valeria


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 04-09-11

Jake Moon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jake Moon   Jake Moon Emptyzo sep 04, 2011 6:51 am

Riles!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



Jake Moon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jake Moon   Jake Moon Emptyzo sep 04, 2011 6:55 am

Valeria schreef:
Riles!



olla, is dat weer tzelfde meisje op GH? Ik ben altijd echt jaloers op jou plaatjes:silent:
Terug naar boven Ga naar beneden
Valeria

Valeria


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 04-09-11

Jake Moon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jake Moon   Jake Moon Emptyzo sep 04, 2011 6:56 am

Riley lee schreef:
Valeria schreef:
Riles!



olla, is dat weer tzelfde meisje op GH? Ik ben altijd echt jaloers op jou plaatjes:silent:

Nop.

Dan moet je op Devaintart zoeken. Daar haal ik meestal mijn plaatjes vandaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



Jake Moon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jake Moon   Jake Moon Emptyzo sep 04, 2011 7:08 am

Valeria schreef:
Riley lee schreef:
Valeria schreef:
Riles!



olla, is dat weer tzelfde meisje op GH? Ik ben altijd echt jaloers op jou plaatjes:silent:

Nop.

Dan moet je op Devaintart zoeken. Daar haal ik meestal mijn plaatjes vandaan.



Oke, ff zoeken, ik wil eigenlijk dat plaatje van GH, maar die ben ik kwijt helaas...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorraine

Lorraine


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-09-11

Jake Moon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jake Moon   Jake Moon Emptydi sep 06, 2011 6:28 am

Ik dacht dat je Riley was en nu ben je Jake heb ik iets gemist??
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel
Admin
Hazel


Aantal berichten : 196
Registratiedatum : 03-08-11

Jake Moon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jake Moon   Jake Moon Emptydi sep 06, 2011 6:29 am

gast??
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hillsidehigh.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Jake Moon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jake Moon   Jake Moon Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jake Moon
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Jake Moon
» Jake is ALONE!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hill Side High. :: Algemeen :: Inschrijvingen-
Ga naar: