Hill Side High.
Welkom bij Hill Side High.
Ben je al lid? Log dan nu in!
Ben je nog geen lid? Registreer je dan nu en schrijf je in op het forum.
♥️
Hill Side High.
Welkom bij Hill Side High.
Ben je al lid? Log dan nu in!
Ben je nog geen lid? Registreer je dan nu en schrijf je in op het forum.
♥️
Hill Side High.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hill Side High is de eeuwenoude school geplaatst in het zuiden van California.
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Reece J.W Ackermann

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Reece

Reece


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 04-09-11

Reece J.W Ackermann Empty
BerichtOnderwerp: Reece J.W Ackermann   Reece J.W Ackermann Emptyzo sep 04, 2011 6:17 am

volledige naam: Reece J.W. Ackermann - De J.W achter zijn roepnaam staan voor zijn doopnamen Johannes William.
bijnaam: Bijnamen worden toch altijd door andere mensen bedacht?
leeftijd 18⅔

Jaar: Zesde, hij was altijd al een vroege leerling - Maar hij bleef in zijn vijfde jaar zitten, daarom is hij nu al wat ouder dan zijn medestudenten van zijn jaar.
Vereniging: Reece is nogal een man van de vele hobbys en clubjes, en doet er daarom ook actief mee met twee verenigingen. Namelijk de zwemvereniging, en hij zit bij de vereniging die de schoolkrant en flyers voor de school in elkaar draait - De zogeheten "Journalistiek" groep.
Kamernummer: 245

afkomst: Reece is een echte culturele mengelmoes. Zijn vader is een Duitser in volbloed - Vandaar ook zijn achternaam. Maar hij is op zijn elfde verhuisd naar Canada omdat zijn Frans - Canadese moeder heimwee had naar de Canadese nuchterheid, vriendelijkheid en blauwe meren. Hij is naar een school gegaan waar zowel Brits als Frans word onderwezen, vandaar dat hij wel een aardig woordje Engels kan.
familie: Reece komt uit een grote familie, maar dat heeft geen betekenis omdat hij meer dan de helft van zijn familie nooit heeft ontmoet, of al in geen jaren heeft gezien. Hij onderhield als kind goede banden met zijn Duitse Opa en Oma, en tot het overleden van zijn Oma verleden jaar is dat aardig in stand gebleven. De familie van moederskant is echter wat kleiner, en omdat moeder en haar nog enig levende zuster een haat liefdes relatie onderhoud zag hij zijn tante ook niet bepaald vaak.
geschiedenis: Geen tragische gebeurtenissen als het gaat om Reece zijn leven. Hij groeide op in het nette gezellige Berlijn, maar burgerde al snel in in het mooie, frisse Canadese platteland. Zijn ouders leven beide nog, maar omdat Reece' zijn moeder nooit haar opleiding heeft afgemaakt toen ze Reece zijn vader ontmoette en haar enige zoon met hem kreeg, heeft ze geen baan kunnen vinden en is afhankelijk van haar vader. Dat zorgde soms voor grote irritaties in het huis, en een paar keer is het zo erg geweest dat Reece gezworen had dat zijn ouders uit elkaar gingen.

innerlijk: Reece is een sportieve gulle jongeman - Altijd in voor een goed gesprek, of een competitie. Hij zit vol levenslust, maar is ook erg filosofisch en gevoelig. Geef hem een pen, en hij kan zichzelf prima verwoorden. Wel is hij een beetje verlegen, en bescheiden. Hij verwaarloost zichzelf snel als hij voelt dat andere mensen hulp nodig hebben. Maar hij is geen Engel, omdat hij wel degelijk een demonisch kantje heeft om het zo te zeggen. Hij is enorm jaloers, en irrationeel. Ook is hij erg chaotisch, en daarom kan hij er niet tegen als zijn omgeving ook niet is gestructureerd. Alles moet schoon zijn, en op zijn plaats liggen. Hij let goed op zijn centen, en zijn vertrouwen is moeilijk terug te winnen nadat je je eerste indruk hebt verprutst. Voor de rest heeft Reece wel zijn goede, of slechte trekjes - Maar wie heeft dat niet?
uiterlijk: Bruinblond haar, en een smal gezicht met kleine mosgroene ogen. Reece is zowaar een beetje een grijze muis als het gaat over uiterlijke kenmerken. Zijn neus staat een heel klein beetje scheef, omdat hij hem eens heeft gebroken - Daar kan hij nog een grappig verhaal over vertellen, als je het aan hem vraagt. Hij is niet echt gespierd, maar ook niet slapjes.

gSmnaam: Keito
Codewoorden: Augurk (Bah!)
extra + plaatjes:
Ik haat lijstjes buh - Geen idee hoe je zo'n spoiler ding doet thihihi.
Reece J.W Ackermann 302t4w8
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel
Admin
Hazel


Aantal berichten : 196
Registratiedatum : 03-08-11

Reece J.W Ackermann Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reece J.W Ackermann   Reece J.W Ackermann Emptyzo sep 04, 2011 6:19 am

srsly wtf heeft iedereen sexy plaatjes?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hillsidehigh.actieforum.com
Reece

Reece


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 04-09-11

Reece J.W Ackermann Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reece J.W Ackermann   Reece J.W Ackermann Emptyzo sep 04, 2011 6:22 am

Admin schreef:
srsly wtf heeft iedereen sexy plaatjes?

Ik zat eerst te twijfelen of ik deze niet beter kon spelen maar ik bedacht me
Reece J.W Ackermann 2954qao
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel
Admin
Hazel


Aantal berichten : 196
Registratiedatum : 03-08-11

Reece J.W Ackermann Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reece J.W Ackermann   Reece J.W Ackermann Emptyzo sep 04, 2011 6:23 am

Reece schreef:
Admin schreef:
srsly wtf heeft iedereen sexy plaatjes?

Ik zat eerst te twijfelen of ik deze niet beter kon spelen maar ik bedacht me
Reece J.W Ackermann 2954qao



Sorry maar die vind ik toch veel beter hoor.. Daar wil ik meteen een relatie mee
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hillsidehigh.actieforum.com
Reece

Reece


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 04-09-11

Reece J.W Ackermann Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reece J.W Ackermann   Reece J.W Ackermann Emptyzo sep 04, 2011 6:25 am

Admin schreef:
Reece schreef:
Admin schreef:
srsly wtf heeft iedereen sexy plaatjes?

Ik zat eerst te twijfelen of ik deze niet beter kon spelen maar ik bedacht me
Reece J.W Ackermann 2954qao



Sorry maar die vind ik toch veel beter hoor.. Daar wil ik meteen een relatie mee

Ja maar ik vond hem net even too heavy voor dit RPG, ik bedoel.. Kijk dan naar die sierlijke rondingen en die gespierde armen. Plaatje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel
Admin
Hazel


Aantal berichten : 196
Registratiedatum : 03-08-11

Reece J.W Ackermann Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reece J.W Ackermann   Reece J.W Ackermann Emptyzo sep 04, 2011 6:30 am

Hmm ja.. Hij zou té sexy zijn. Heel 't rpg zou maar over sex gaan..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hillsidehigh.actieforum.com
Reece

Reece


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 04-09-11

Reece J.W Ackermann Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reece J.W Ackermann   Reece J.W Ackermann Emptyzo sep 04, 2011 6:31 am

Admin schreef:
Hmm ja.. Hij zou té sexy zijn. Heel 't rpg zou maar over sex gaan..

Ja dat zou spijtig zijn..
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel
Admin
Hazel


Aantal berichten : 196
Registratiedatum : 03-08-11

Reece J.W Ackermann Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reece J.W Ackermann   Reece J.W Ackermann Emptyzo sep 04, 2011 6:33 am

Reece schreef:
Admin schreef:
Hmm ja.. Hij zou té sexy zijn. Heel 't rpg zou maar over sex gaan..

Ja dat zou spijtig zijn..

Niet echt.. Maar niet iedereen vind dat leuk AHAH :c
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hillsidehigh.actieforum.com
Reece

Reece


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 04-09-11

Reece J.W Ackermann Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reece J.W Ackermann   Reece J.W Ackermann Emptyzo sep 04, 2011 6:34 am

Admin schreef:
Reece schreef:
Admin schreef:
Hmm ja.. Hij zou té sexy zijn. Heel 't rpg zou maar over sex gaan..

Ja dat zou spijtig zijn..

Niet echt.. Maar niet iedereen vind dat leuk AHAH :c

Ik ben niet anders gewend meer trololol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel
Admin
Hazel


Aantal berichten : 196
Registratiedatum : 03-08-11

Reece J.W Ackermann Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reece J.W Ackermann   Reece J.W Ackermann Emptyzo sep 04, 2011 6:37 am

Reece schreef:
Admin schreef:
Reece schreef:
Admin schreef:
Hmm ja.. Hij zou té sexy zijn. Heel 't rpg zou maar over sex gaan..

Ja dat zou spijtig zijn..

Niet echt.. Maar niet iedereen vind dat leuk AHAH :c

Ik ben niet anders gewend meer trololol.

Ik denk dat wij 't nog goed gaan vinden met elkaar HAHAHAHAHA derp
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hillsidehigh.actieforum.com
Gast
Gast
avatar



Reece J.W Ackermann Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reece J.W Ackermann   Reece J.W Ackermann Emptyzo sep 04, 2011 6:44 am

Admin schreef:
Reece schreef:
Admin schreef:
Reece schreef:
Admin schreef:
Hmm ja.. Hij zou té sexy zijn. Heel 't rpg zou maar over sex gaan..

Ja dat zou spijtig zijn..

Niet echt.. Maar niet iedereen vind dat leuk AHAH :c

Ik ben niet anders gewend meer trololol.

Ik denk dat wij 't nog goed gaan vinden met elkaar HAHAHAHAHA derp



't was geen kritiek daarnet hé hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Reece J.W Ackermann Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reece J.W Ackermann   Reece J.W Ackermann Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Reece J.W Ackermann
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hill Side High. :: Algemeen :: Inschrijvingen-
Ga naar: